گلد اسکن،شرکت گلد اسکن،شرکت گلداسکن،شرکت گلد اسکن فلزیاب،شرکت فلزیاب گلد اسکن،شرکت طلایاب گلد اسکن،شرکت گنج یاب گلد اسکن،شرکت گلد اسکن

امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403
2 نفر آنلاين
درباره سایت
    گلد اسکن گلد اسکن،شرکت گلد اسکن،شرکت گلداسکن،شرکت گلد اسکن فلزیاب،شرکت فلزیاب گلد اسکن،شرکت طلایاب گلد اسکن،شرکت گنج یاب گلد اسکن،شرکت گلد اسکن مهرداد فلاح کرمی،فلزیاب مهرداد فلاح کرمی،طلایاب مهرداد فلاح کرمی،گنج یاب مهرداد فلاح کرمی،معدن یاب مهرداد فلاح کرمی،گلد اسکن فلزیاب،گلد اسکن طلایاب،گلد اسکن گنج یاب،گلد اسکن ردیاب،شرکت گلد اسکن مهندس فلاح کرمی،فلزیاب کرمی،فلزیاب فلاح،طلایاب کرمی،طلایاب فلاح،گنج یاب کرمی،گنج یاب فلاح،فلزیاب مهرداد،طلایاب مهرداد،گنج یاب مهرداد،معدن یاب مهرداد،ردیاب مهرداد،فلزیاب عقربه ای،طلایاب عقربه ای،گنج یاب عقربه ای،فلزیاب عقربه ای،طلایاب عقربه ای،گنج یاب عقربه ای،فلزیاب آنالوگ،طلایاب آنالوگ،گنج یاب آنالوگ،فلزیاب صوتی،طلایاب صوتی،گنج یاب صوتی،فلزیاب فومن،طلایاب فومن،گنج یاب فومن،معدن یاب فومن،ردیاب فومن
جستجو
عضویت / ورود

    عضو شويد


    فراموشی رمز عبور؟

    عضویت سریع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
آرشیو
آمار و اطلاعات
    بازديد امروز : 4
    ورودي امروز گوگل : 0
    افراد آنلاین : 2
    تعداد اعضا : 0
    اي پي : 18.217.108.11
    مرورگر : Safari 5.1
    سيستم عامل :
    امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403
کدهای اختصاصی
    فلزیاب عقربه ای،طلایاب عقربه ای،گنج یابگلد اسکن،شرکت گلد اسکن،شرکت گلداسکن،شرکت گلد اسکن فلزیاب،شرکت فلزیاب گلد اسکن،شرکت طلایاب گلد اسکن،شرکت گنج یاب گلد اسکن،شرکت گلد اسکن مهرداد فلاح کرمی،فلزیاب مهرداد فلاح کرمی،طلایاب مهرداد فلاح کرمی،گنج یاب مهرداد فلاح کرمی،معدن یاب مهرداد فلاح کرمی،گلد اسکن فلزیاب،گلد اسکن طلایاب،گلد اسکن گنج یاب،گلد اسکن ردیاب،شرکت گلد اسکن مهندس فلاح کرمی،فلزیاب کرمی،فلزیاب فلاح،طلایاب کرمی،طلایاب فلاح،گنج یاب کرمی،گنج یاب فلاح،فلزیاب مهرداد،طلایاب مهرداد،گنج یاب مهرداد،معدن یاب مهرداد،ردیاب مهرداد،عقربه ای،فلزیاب عقربه ای،طلایاب عقربه ایش،گنج یاب عقربه ای،فلزیاب آنالوگ،طلایاب آنالوگ،گنج یاب آنالوگ،فلزیاب صوتی،طلایاب صوتی،گنج یاب صوتی،فلزیاب فومن،طلایاب فومن،گنج یاب فومن،معدن یاب فومن،ردیاب فومن

راهنمای سایت

راهنمای سایت

 سایت دارای صفحات مختلفی می باشد برای مشاهده همه دستگاه ها لطفا در قسمت پایین صفحه بر روی عدد صفحه مورد نظر کلیک کنید .

گروه صنعتی گلد اسکن

مصرف کنندة گرامی با سپاس از اعتماد شما از حسن انتخاب شما تشکر می کنیم. گروه صنعتی گلد اسکن از سال86 درکنار شماست و با تلاش فراوان سعی در ارائه بهترین خدمات را دارد. گلد اسکن یکی از بزرگترین شرکتهای خاورمیانه در زمینة تولید، صادرات، واردات و تهیه و توزیع قطعات الکتریکی فلزیاب،طلایاب،گنج یاب ،معدن یاب،حفره یاب،ردیاب،و می باشد. این شرکت به سبب حق تجارت بین المللی خود می تواند هر قطعه، دستگاه و وسیله ای راکه به سیستم کاری خود مرتبط می باشد را بدون هیچ گونه محدودیتی از سرتاسر جهان تهیه کند. که ارائه سیستمهای فلزیاب یکی از این شاخه ها می باشد. این شرکت به سبب داشتن متخصصین مجرب و کارآزموده میتواند کارکرد این سیستمها را به طور حرفه ای با چند زبان مختلف آموزش دهد.

قیمت مناسب، سیستم اورجینال و اصل، بیان خصوصیات و عمق کاوش واقعی دستگاهها، تنوع محصولات بسته به نیاز مصرف کننده تحویل فوری،گارانتی اصلی، خدمات پس از فروش و آموزش رایگان گلد اسکن را دراوج قدرت قرار داده است.

خریداران عزیز
مشترک گرامی تمامی این مشخصات و عمق های حقیقی ذکرشده دراین سایت تست شده جهت این شرکت درخاکهای مختلف می باشد مابین حداقل و حداکثرها را درنظرگرفته ایم و نهایت عمق برای هردستگاه ذکر شده بسته به ابعاد فلز می باشد که مقطع مشخص شده فلزی به ابعاد 50×50 سانتی متر می باشد. شرکت گلد اسکن  توجهی به عمق های ذکرشده توسط شرکتها درسایتهایشان ندارد زیرا ما نمی دانیم این شرکت ها آیا عمق نفوذ را ذکر کرده اند و یا عمق شناسایی هدف را نمی دانیم این تستها درچه خاکی صورت گرفته و این عمق ها را برای چه ابعاد فلز بیان کرده اند و هرخاک به دلیل داشتن مواد معدنی مختلف می تواند عمق دستگاه ها را تغییرداده و کم و یا زیادکند. بنابراین شاید عمق های ذکرشده دراین کاتولوگ از عمق های ذکرشده توسط کارخانه هاکمتر باشد و این عمقها عمق های تست شده درخاک ایران می باشد و مورد تایید گلد اسکن است.
دوست گرامی
محصولاتی که در این سایت به شما ارائه شده است سرجمعی از تولیدات شرکتهای مختلف می باشد بار دیگر به شما تاکید می کنیم جهت انتخاب سیستم مناسب همیشه عملکردآن را درنظر داشته باشید نه ظاهرآن را. کمپانی گلد اسکن توانست با دریافت 2 مدرک بین المللی از جمله ISO9001 در مدیریت کیفیت و CE استاندارد اروپا خود را به عنوان تنها شرکت تولید کننده درسطح جهان از نظرکیفیت تولید و تنها شرکت تولید کننده فلزیاب دنیا درکسب این مدارک مهم و معتبر معرفی کند.
تماس با مشاورین ما:
مصرف کنند گرامی بهتر است قبل از خرید هر گونه سیستم های فلزیاب و طلایاب جهت جواب دهی بهتر و صرف هزینه مطلوب و انتخاب دستگاه مورد نیاز شما ابتدا با متخصصین ما تماس حاصل فرمائید تا بتوانید سیستمی با جوابدهی در منتطقه دلخواه خود خریداری کنید.
جهت تماس می توانید در منوی نمایندگی ها با متخصصین ما در زمینه خرید و مشاوره تماس حاصل فرمائید
جهت هرگونه مشاوره آماده خدمات می باشد ساعات تماس هر روزه 9 صبح تا 9شب در خدمت شما.


تبلیغات

گنج یاب exp 500

گنج یاب exp 500

ای اکس پی 5000

(محصول آلمان)

 

مهمترین خصوصیت این فلزیاب این است که تصویر را به شما به صورت زنده نشان میدهد.

 

و شما نیازی به کامپیوتر برای اینکه تحلیل کنید

 

نقطه شما در کجا قرار داشت نخواهید داشت 

 

 

عینک مخصوص

بین دستگاه های موجود بی نقص ترین دستگاه گنج یابی است که تا به حال طراحی و ساخته شده است .
در این دستگاه  سعی شده است کاستی ها و عیب های دستگاهای تصویری قبلی داشتندجبران شده و میتوان گفت کهexp5000 یک دستگاه بدون نقص و با جواب دادن تضمینی می باشد

مهمترین خصوصیت این فلزیاب این است که با استفاده از انتن لایو استریم ان  تصویر را به شما به صورت زنده نشان میدهد و شما نیازی به کامپیوتر برای اینکه تحلیل کنید نقطه شما در کجا قرار داشت نخواهید داشت .

 

 

 

حمل آن نیز به واسطه وزن کم آن آسان است

احتیاجی به مانیتور یا کامپیوتر حین انجام کار ندارد و شما با زدن عینک های ویژه که در ناسا طراحی شده اند  میتوانید تصویر گرفته شده از زیر زمین را مشاهده کنید

سریعترین و بی عیب ترین فلزیابی که تا به حال ساخته شده استexp5000  است عمق نفوذ آن در زمین ۲۵ است برای گنج با حجم بالا .

 

از چندین سیستم برای تفکیک و اسکن استفاده میکند و درصد خطای آن نزدیک به صفر است .استفاده از آن بسیار ساده وقابل فهم است

 

 

 این دستگاه را میتوانید به صورت بیسیک یا با یک سری تجهیزات اضافه خریداری کنید .

بهترین گزینه برای کار گنج یابی سری طلایی آن است (Gold Edition) 

که همه نیازهای شما را برای کار گنج یابی براورده میکند.سری گلد شامل س

یستم بیسیک به اضافه قطعات سوپر سنسور،لایو استریم سنسور و دی دی وی می باشد .

فرق بیسیک با سری گلد و پرو آن این است که شما با همان بیسیک کار

 گنج یابی را میتوانید انجام بدهید اما اگر به دنبال یک محل خاص با شرایط خاص هستید,

مثلا به دنبال تونل یا حفره یا اتاقک یا غار هستید یا به طور کلی قصد دارید این کار را حرفه ای انجام بدهید بهتر است

 یک سری تجهیزات جانبی را خریداری کنید.و اگر میخواهید به صورت حرفه ای به کار گنج یابی بپردازید

خرید سری گلد این دستگاه را به شما توصیه میکنیم . 

 

وسایلی که میتوانید با هم یا جداگانه  به دستگاه ای اکس پی 5000 خود اضافه کرده و

کارایی آن را برای اهداف خاص خود بالا ببرید از این قرار است :

 

 

آنتن 25 سانتی متری :
آین آنتن بهترین انتخاب برای پیدا کردن بزرگ  تا عمق 25 متر می باشد .



 

علاوه بر آن برای گرفتن یک اسکن دقیق و کامل دو طرف پروب باید یک فاصله از زمین داشته باشند .

 

به این معنی که اگر یک طرف پروب با زمین 15 سانتی متر فاصله داشته باشد و طرف دیگر 5 سانتی متر اسکن دقیقی نمیتوان انتظار داشت .

به همین خاطر آنتن 25 سانتی متری مناسب ترین آنتن برای کار در مناطق صعب العبور , کوهستانی , جنگلی و… می باشد .چون به خاطر کوچک بودن آن کنترل فاصله از زمین دو طرف آن هم بسیار راحت تر است .


آنتن 50 سانتی متری ,75 و 100 سانتی متری :
از لحاظ کارایی این سه آنتن همان کارایی آنتن 25 سانتی متری را دارند و تا همان 25 متر نفوذ می کنند واندازه آنها تاثیری در عمق نفوذ آنها ندارند .برای زمین های مسطح و صاف بهترین انتخاب آنتن 75 و 100 سانتی متری هستند چون سطح بزرگی را میتوان در یک مدت کوتاه اسکن کرد .به عنوان مثال مسافتی را که در یک رفت و برگشت آنتن 100 سانتی متری میتوان اسکن کرد با یک پروب 25 سانتی متری 4 بار باید اسکن کرد تا آن سطح اسکن را پوشش بدهیم .

اما اگر زمین شما مسطح نیست

و امکان حفظ فاصله یکسان دو طرف پروب نیست استفاده از آنها توصیه نمیشود و بهتر است که از سوپر سنسور

 

 

یا آنتن 25 سانتی متری استفاده کنید .مناسب ترین سنسور برای ای اکس پی 5000 همین آنتن است و سیستم بیسیک و گلد با این انتن ارائه میشود.

تونل سنسور :

این یکی از پروب های عمودی دستگاه است که به همین صورت عمودی هم استفاده میشود . همان طور که از اسم آن مشخص است

برای پیدا کردن تونل ,حفره , اتاقک مخفی به کار میرود .



خیلی از وقتها هدف در عمق بسیار بالا قرار گرفته و یک تونل یا مسیر مخفی برای رسیدن به آن ایجاد شده است .

پیدا کردن این مسیر مخفی به معنای رسیدن به دفینه می باشد .به همین خاطر در این شرایط تونل سنسور با قدرت بالای آن در یافتن حفره ها و محل های خالی بسیار مفید و مورد استفاده است .اندازه این سنسور 50 سانتی متر است .

 

سنسور لایو استریم :

این سنسور  فقط با دستگاه ای اکس پی 5000 قابل استفاده است .و یکی از نقاط قوت ای اکس پی 5000 این است که این سنسور به آن وصل میشود و سرعت کار و دقت کار اسکن را بسیار بالا می برد.

با استقاده از آن میتوان بدون احتیاج به کامپیوتر سریع یک منطقه را مورد بازدید قرار داد و سریع متوجه وجود هدف , حفره یا تونل شد و در صورتی که نقطه هدف یا مشکوک بود آن نقطه را با استفاده از پروب های دیگر یا سوپر سنسور اسکن کرد و به طور دقیق از موقعیت آن مطلع شد .در هنگام استفاده از این سنسور نیاز به رعایت قانون حرکت خاصی نیست و شما هر گونه و به هر طرف حرکت کنید تصویر دقیق و بدون خطایی با آن خواهید داشت.به همین خاطر سرعت بررسی زمین مورد اسکن شما بسیار بالا خواهد بود.
 

این چهار فرستنده با ایجاد و ارسال یک موج خیلی قوی به داخل زمین همه فلزات موجود را باردار کرده وموجب میشود که سریع توسط دستگاه ردیابی شوند .ضمنا در حذف ناخالصی های و مواد معدنی موجود در خاک که گاهی مواقع در اسکن تاثیر می گذارند

بسیار موثر هستند.


استفاده از آنها به این صورت است که در 4 گوشه زمین قرار میگیرند و موج قوی مغناطیسی ایجاد میکنند .در این حالت بهتر است که هیچ وسیله الکترونیکی نزدیک آنها نباشد چون امکان اینکه به آنها صدمه بزنند بسیار زیاد است .

 

اما این موج موجب میشود که مواد معدنی موجود در خاک به حذف شوند و فلز واقعی سریع توسط دستگاه شناسایی شود



 

 

 

 

Metal Detector (مد طلایاب) :

 سیستم دی دی وی یا سیستم فلزیاب
بهترین فلزیاب برای تفکیک فلزات و حذف فلزات بی ارزش تا عمق دو متر می باشد .با ولومی که روی دستگاه است میتوان آن را تنظیم کرد که دنبال چه فلزی بگردد .مثلا میتوانید آن را روی آلومنیوم یا طلا یا نقره تنظیم کنید و دستگاه فقط آن فلز را پیدا میکند .

از آنجا که اکثر ناخالصی ها و آلودگی ها از سطح زمین تا عمق یک متری می باشند میتوانید برای حذف این ناخالصی ها استفاده کنید و همان فلز انتخاب شده (مخصوصا طلا) را پیدا میکند .
این سیستم با دادن سیگنال صوتی و علاوه بر آن با نشان دادن نمودار روی مانیتور یا عینک پیدا شدن هدف را مشخص میکن

بازدید : 23 | تاریخ : شنبه 06 مهر 1398 زمان : 18:26 | | نظرات شما [0]

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش